Αθήνα, 17 Ιανουαρίου 2012
Αριθμ. Πρωτ.: 53
Προς:
1. Υπουργό Εσωτερικών
κ. Αναστάσιο Γιαννίτση
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
2. Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών
κα Φώφη Γεννηματά
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
Κοινοποίηση:
Υπουργείο Εσωτερικών
Γενική Δ/νση Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Δ/νση Οργάν. και Λειτουργίας Ο.Τ.Α.
Τμήμα Προσωπικού Ο.Τ.Α.
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
Κύριοι Υπουργοί,
Ενημερώνουμε και τη νέα Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας κατά την άσκηση των καθηκόντων του.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα όσα αναφέρονται στα με αριθμ. πρωτ.: 527/12-5-2010, 617/8-6-2010, 82/24-1-2011, 585/27-5-2011 και 704/8-7-2011 έγγραφά μας.
Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο κρίνουμε σκόπιμο να σας επιστήσουμε την προσοχή στα πιο κάτω ζητήματα που χρήζουν άμεσης παρέμβασης.
1. Άμεση ανάγκη τροποποίησης του βασικού Νόμου (3731/2008) για τη Δημοτική Αστυνομία, καθώς οι διατάξεις του, συγκρούονται με το νέο Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο (Ν.4024/2011). Υπάρχει αδυναμία πλήρωσης των θέσεων ιεραρχίας (Γενικών Διευθυντών, Διευθυντών, Τμηματαρχών) στη Δημοτική Αστυνομία, αφού ο Ν.4024/2011 έχει καταστήσει ανεφάρμοστο το Ν. 3731/2008 που βασίζεται στο προηγούμενο Βαθμολόγιο.
Επίσης, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τις ειδικές θέσεις ιεραρχίας που προέβλεπε ο Ν. 3731/2008 ( Υποδιευθυντές, Τμηματάρχες Β΄, Επόπτες κ.λ.π.).
2. Δεν έχει προβλεφθεί η καταβολή του επιδόματος θέσης ευθύνης για τις θέσεις ιεραρχίας που προβλέπει το άρθρο 8, παρ. 8 του Ν.3731/2008 για τη Δημοτική Αστυνομία.
3. Συμπλήρωση της κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμ.:53361/12-10-2006 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 1503/11-10-2006), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, προκειμένου να συμπεριληφθεί και το ειδικό ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας.
Σχετικά είναι τα με αριθμ. πρωτ.:1065/5-11-2010 και 309/14-3-2011 έγγραφά μας.
4. Άρση του περιορισμού της οκταετούς παραμονής για τη μετάταξη των Δημοτικών Αστυνόμων σε άλλον Ο.Τ.Α. ( άρθρο 14, παρ.1 του Ν.3731/2008). Ο περιορισμός είναι άδικος, αδικαιολόγητος και είναι πλέον αυθαίρετη διάκριση σε βάρος του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, ενώ δεν υφίστανται πλέον οι λόγοι ύπαρξης αυτής της διάταξης. Ιδιαίτερα όταν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη μεταξύ του Ο.Τ.Α. διορισμού και του Ο.Τ.Α. υποδοχής.
5. Ανάγκη επανακαθορισμού των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής αστυνομίας, εκ των οποίων χρήζει άμεσης επανεξέτασης η αρμοδιότητα του υπαίθριου εμπορίου, η οποία είναι η κύρια αιτία για τις συνεχείς επιθέσεις κατά των Δημοτικών Αστυνομικών. Η άσκηση αυτής της αρμοδιότητας έχει ξεφύγει του πλαισίου του Ν.2323/1995 για το υπαίθριο εμπόριο και άπτεται πλέον του μεταναστευτικού προβλήματος, καθότι το παραεμπόριο διεξάγεται σχεδόν αποκλειστικά από οικονομικούς μετανάστες, συχνά παράνομους. Η Ελληνική Αστυνομία αρνείται να αναλάβει την αντιμετώπισή του κρυβόμενη πίσω από την αποκλειστική απόδοση στη Δημοτική Αστυνομία της αρμοδιότητας του Ν.2323/1995 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 145/13-7-1995). Όμως ακόμη και στις περιπτώσεις του Ν.2239/1994 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 152/16-9-1994), «Περί σημάτων» και του Ν.2121/1993 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 25/4-3-1993), «περί πνευματικής ιδιοκτησίας» που εξακολουθούσαν να ασκούνται θεωρητικά από την ΕΛ.ΑΣ. ή άλλες υπηρεσίες, με τον πρόσφατο Νόμο 3982/2011 (άρθρο 74, παρ. 11), αποδίδεται αόριστα στη Δημοτική Αστυνομία και στα Κλιμάκια Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου, η κατάσχεση και καταστροφή όλων των προϊόντων του υπαίθριου εμπορίου, επεκτείνοντας το πεδίο δράσης της Δημοτικής Αστυνομίας. Η πρότασή μας είναι το υπαίθριο εμπόριο να οριστεί ως υποχρεωτική συναρμοδιότητα με την Ελληνική Αστυνομία, με διττούς και καθορισμένους ρόλους για την κάθε υπηρεσία. Συγκεκριμένα ο έλεγχος των παραβατών να ανατεθεί στην Ελληνική Αστυνομία και η καταγραφή και μεταφορά των κατασχεμένων προϊόντων στη Δημοτική Αστυνομία. Σημειώνεται ότι τις περισσότερες φορές καθίσταται υποχρεωτικό το να επιληφθεί το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ. καθώς οι παραβάτες δεν φέρουν νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής στην Ελλάδα και είναι εκ των πραγμάτων αδύνατη η πιστοποίηση της ταυτότητάς τους και η επιβολή κυρώσεων από το προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας.
6. Αντιμετώπιση του προβλήματος μη χορήγησης της στολής στους Δημοτικούς Αστυνόμους. Η νομοθεσία προβλέπει τη χορήγηση στολής για τη Δημοτική Αστυνομία κάθε δύο (2) χρόνια, η δε στολή συνίσταται σε θερινή και χειμερινή, ενώ προβλέπεται τρία (3) είδη στολών: η επίσημη, η στολή υπηρεσίας και η στολή ειδικών συνθηκών. Σχετικές είναι οι Υπουργικές Αποφάσεις αριθμ. οικ.:55572/26-10-2005 (Φ.Ε.Κ.- ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 1648/29-11-2005), αριθμ. οικ.:15945/28-3-2006 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 426/7-4-2006) και η καταργηθείσα αριθμ. οικ.:16687/23-4-2004 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 637/30-4-2004) του Υπουργείου Εσωτερικών. Η πραγματικότητα στους περισσότερους Δήμους είναι να μην έχουν χορηγηθεί τα προβλεπόμενα επί σειρά ετών και οι υπάλληλοι να αγοράζουν τη στολή με δικά τους χρήματα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι πρόσφατα ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για τη χορήγηση στολών του Δήμου Αθηναίων που αφορούσε στολές προηγούμενων ετών. Επειδή με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση οι υπάλληλοι αδυνατούν να πληρώνουν από την τσέπη τους τα είδη που όφειλε να τους είχε χορηγήσει ο Δήμος χρόνια πριν, και επειδή ελλοχεύει ο κίνδυνος να δούμε Δημοτικούς Αστυνομικούς να περιφέρονται με πολιτική περιβολή προκαλώντας καίριο χτύπημα στην εικόνα και στην αξιοπιστία της υπηρεσίας, θεωρούμε επιβεβλημένη την έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης που να προβλέπει τη χορήγηση χρηματικής αποζημίωσης αντί για στολή για όσες περιόδους δεν έχουν χορηγήσει οι Δήμοι μέχρι τις 31-12-2010, ως όφειλαν.
Το κόστος αποζημίωσης για κάθε είδος θα πρέπει να οριστεί ρητά στην ίδια απόφαση. Επειδή με τη διενέργεια διαγωνισμών η πρακτική έχει δείξει ότι γίνεται υπερκοστολόγηση, εκτίμησή μας είναι ότι θα γίνει εξοικονόμηση ποσού που αντιστοιχεί στο 50% ως 60% σε σχέση με το κόστος των αντίστοιχων ειδών μετά από διαγωνισμό. Αν η πιλοτική αυτή απόφαση κριθεί επιτυχημένη από το Υπουργείο Οικονομικών, θα μπορούσε ακόμη και να παγιωθεί, αντικαθιστώντας στο μέλλον τη χορήγηση στολής, με χρηματική αποζημίωση.
7. Να δοθεί άμεσα απάντηση στο ερώτημα (Νομικό Συμβούλιο του Κράτους), αν η κατάληψη οδοστρώματος σύμφωνα με το άρθρο 48 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Δημοτικής Αστυνομίας, παρόλο που η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν περιγράφεται στο Ν.3731/2008 (και δεν υπήρχε ούτε στο Π.Δ. 23/2002 που ορίζονταν αναλυτικά οι αρμοδιότητες με παραπομπή σε συγκεκριμένα άρθρα). Σε πολλούς Δήμους έχει δοθεί αυθαίρετα η εντολή εφαρμογής του άρθρου 48 του Κ.Ο.Κ. από τη Δημοτική Αστυνομία, με κίνδυνο την ακύρωση των παραβάσεων και την απαξίωση της υπηρεσίας, σε περίπτωση παραπομπής σε δικαστήριο. Ιδιαίτερα για το θέμα αυτό θα υπάρξει ξεχωριστό αναλυτικό ερώτημα στις υπηρεσίες του Υπουργείου σας.
Κύριοι Υπουργοί,
Όπως αντιλαμβάνεστε η αντιμετώπιση των προβλημάτων στη λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας είναι άμεση και επιτακτική. Γι ’ αυτό κρίνουμε σκόπιμη την πραγματοποίηση, το επόμενο χρονικό διάστημα, συνάντησης μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών, της Κ.Ε.Δ.Ε. και της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Σε περίπτωση νέας καθυστέρησης αντιμετώπισης των σοβαρών προβλημάτων της Δημοτικής Αστυνομίας, η Ομοσπονδία μας εξετάζει το ενδεχόμενο άρνησης εμπλοκής των εργαζομένων σε αρμοδιότητες που δεν προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία αλλά και κλιμάκωσης των αντιδράσεών μας με αποχή των εργαζομένων από τις εργασίες τους.
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Ο Πρόεδρος Ο Αναπλ. Γεν. Γραμματέας
Θέμης Μπαλασόπουλος Γιάννης Τσούνης
Αριθμ. Πρωτ.: 53
Προς:
1. Υπουργό Εσωτερικών
κ. Αναστάσιο Γιαννίτση
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
2. Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών
κα Φώφη Γεννηματά
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
Κοινοποίηση:
Υπουργείο Εσωτερικών
Γενική Δ/νση Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Δ/νση Οργάν. και Λειτουργίας Ο.Τ.Α.
Τμήμα Προσωπικού Ο.Τ.Α.
Σταδίου 27
101 83 – Αθήνα
Κύριοι Υπουργοί,
Ενημερώνουμε και τη νέα Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας κατά την άσκηση των καθηκόντων του.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα όσα αναφέρονται στα με αριθμ. πρωτ.: 527/12-5-2010, 617/8-6-2010, 82/24-1-2011, 585/27-5-2011 και 704/8-7-2011 έγγραφά μας.
Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο κρίνουμε σκόπιμο να σας επιστήσουμε την προσοχή στα πιο κάτω ζητήματα που χρήζουν άμεσης παρέμβασης.
1. Άμεση ανάγκη τροποποίησης του βασικού Νόμου (3731/2008) για τη Δημοτική Αστυνομία, καθώς οι διατάξεις του, συγκρούονται με το νέο Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο (Ν.4024/2011). Υπάρχει αδυναμία πλήρωσης των θέσεων ιεραρχίας (Γενικών Διευθυντών, Διευθυντών, Τμηματαρχών) στη Δημοτική Αστυνομία, αφού ο Ν.4024/2011 έχει καταστήσει ανεφάρμοστο το Ν. 3731/2008 που βασίζεται στο προηγούμενο Βαθμολόγιο.
Επίσης, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τις ειδικές θέσεις ιεραρχίας που προέβλεπε ο Ν. 3731/2008 ( Υποδιευθυντές, Τμηματάρχες Β΄, Επόπτες κ.λ.π.).
2. Δεν έχει προβλεφθεί η καταβολή του επιδόματος θέσης ευθύνης για τις θέσεις ιεραρχίας που προβλέπει το άρθρο 8, παρ. 8 του Ν.3731/2008 για τη Δημοτική Αστυνομία.
3. Συμπλήρωση της κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμ.:53361/12-10-2006 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 1503/11-10-2006), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, προκειμένου να συμπεριληφθεί και το ειδικό ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας.
Σχετικά είναι τα με αριθμ. πρωτ.:1065/5-11-2010 και 309/14-3-2011 έγγραφά μας.
4. Άρση του περιορισμού της οκταετούς παραμονής για τη μετάταξη των Δημοτικών Αστυνόμων σε άλλον Ο.Τ.Α. ( άρθρο 14, παρ.1 του Ν.3731/2008). Ο περιορισμός είναι άδικος, αδικαιολόγητος και είναι πλέον αυθαίρετη διάκριση σε βάρος του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, ενώ δεν υφίστανται πλέον οι λόγοι ύπαρξης αυτής της διάταξης. Ιδιαίτερα όταν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη μεταξύ του Ο.Τ.Α. διορισμού και του Ο.Τ.Α. υποδοχής.
5. Ανάγκη επανακαθορισμού των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής αστυνομίας, εκ των οποίων χρήζει άμεσης επανεξέτασης η αρμοδιότητα του υπαίθριου εμπορίου, η οποία είναι η κύρια αιτία για τις συνεχείς επιθέσεις κατά των Δημοτικών Αστυνομικών. Η άσκηση αυτής της αρμοδιότητας έχει ξεφύγει του πλαισίου του Ν.2323/1995 για το υπαίθριο εμπόριο και άπτεται πλέον του μεταναστευτικού προβλήματος, καθότι το παραεμπόριο διεξάγεται σχεδόν αποκλειστικά από οικονομικούς μετανάστες, συχνά παράνομους. Η Ελληνική Αστυνομία αρνείται να αναλάβει την αντιμετώπισή του κρυβόμενη πίσω από την αποκλειστική απόδοση στη Δημοτική Αστυνομία της αρμοδιότητας του Ν.2323/1995 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 145/13-7-1995). Όμως ακόμη και στις περιπτώσεις του Ν.2239/1994 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 152/16-9-1994), «Περί σημάτων» και του Ν.2121/1993 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 25/4-3-1993), «περί πνευματικής ιδιοκτησίας» που εξακολουθούσαν να ασκούνται θεωρητικά από την ΕΛ.ΑΣ. ή άλλες υπηρεσίες, με τον πρόσφατο Νόμο 3982/2011 (άρθρο 74, παρ. 11), αποδίδεται αόριστα στη Δημοτική Αστυνομία και στα Κλιμάκια Ελέγχου Λαϊκών Αγορών και Υπαίθριου Εμπορίου, η κατάσχεση και καταστροφή όλων των προϊόντων του υπαίθριου εμπορίου, επεκτείνοντας το πεδίο δράσης της Δημοτικής Αστυνομίας. Η πρότασή μας είναι το υπαίθριο εμπόριο να οριστεί ως υποχρεωτική συναρμοδιότητα με την Ελληνική Αστυνομία, με διττούς και καθορισμένους ρόλους για την κάθε υπηρεσία. Συγκεκριμένα ο έλεγχος των παραβατών να ανατεθεί στην Ελληνική Αστυνομία και η καταγραφή και μεταφορά των κατασχεμένων προϊόντων στη Δημοτική Αστυνομία. Σημειώνεται ότι τις περισσότερες φορές καθίσταται υποχρεωτικό το να επιληφθεί το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ. καθώς οι παραβάτες δεν φέρουν νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής στην Ελλάδα και είναι εκ των πραγμάτων αδύνατη η πιστοποίηση της ταυτότητάς τους και η επιβολή κυρώσεων από το προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας.
6. Αντιμετώπιση του προβλήματος μη χορήγησης της στολής στους Δημοτικούς Αστυνόμους. Η νομοθεσία προβλέπει τη χορήγηση στολής για τη Δημοτική Αστυνομία κάθε δύο (2) χρόνια, η δε στολή συνίσταται σε θερινή και χειμερινή, ενώ προβλέπεται τρία (3) είδη στολών: η επίσημη, η στολή υπηρεσίας και η στολή ειδικών συνθηκών. Σχετικές είναι οι Υπουργικές Αποφάσεις αριθμ. οικ.:55572/26-10-2005 (Φ.Ε.Κ.- ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 1648/29-11-2005), αριθμ. οικ.:15945/28-3-2006 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 426/7-4-2006) και η καταργηθείσα αριθμ. οικ.:16687/23-4-2004 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Β΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 637/30-4-2004) του Υπουργείου Εσωτερικών. Η πραγματικότητα στους περισσότερους Δήμους είναι να μην έχουν χορηγηθεί τα προβλεπόμενα επί σειρά ετών και οι υπάλληλοι να αγοράζουν τη στολή με δικά τους χρήματα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι πρόσφατα ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για τη χορήγηση στολών του Δήμου Αθηναίων που αφορούσε στολές προηγούμενων ετών. Επειδή με την τρέχουσα οικονομική κατάσταση οι υπάλληλοι αδυνατούν να πληρώνουν από την τσέπη τους τα είδη που όφειλε να τους είχε χορηγήσει ο Δήμος χρόνια πριν, και επειδή ελλοχεύει ο κίνδυνος να δούμε Δημοτικούς Αστυνομικούς να περιφέρονται με πολιτική περιβολή προκαλώντας καίριο χτύπημα στην εικόνα και στην αξιοπιστία της υπηρεσίας, θεωρούμε επιβεβλημένη την έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης που να προβλέπει τη χορήγηση χρηματικής αποζημίωσης αντί για στολή για όσες περιόδους δεν έχουν χορηγήσει οι Δήμοι μέχρι τις 31-12-2010, ως όφειλαν.
Το κόστος αποζημίωσης για κάθε είδος θα πρέπει να οριστεί ρητά στην ίδια απόφαση. Επειδή με τη διενέργεια διαγωνισμών η πρακτική έχει δείξει ότι γίνεται υπερκοστολόγηση, εκτίμησή μας είναι ότι θα γίνει εξοικονόμηση ποσού που αντιστοιχεί στο 50% ως 60% σε σχέση με το κόστος των αντίστοιχων ειδών μετά από διαγωνισμό. Αν η πιλοτική αυτή απόφαση κριθεί επιτυχημένη από το Υπουργείο Οικονομικών, θα μπορούσε ακόμη και να παγιωθεί, αντικαθιστώντας στο μέλλον τη χορήγηση στολής, με χρηματική αποζημίωση.
7. Να δοθεί άμεσα απάντηση στο ερώτημα (Νομικό Συμβούλιο του Κράτους), αν η κατάληψη οδοστρώματος σύμφωνα με το άρθρο 48 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Δημοτικής Αστυνομίας, παρόλο που η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν περιγράφεται στο Ν.3731/2008 (και δεν υπήρχε ούτε στο Π.Δ. 23/2002 που ορίζονταν αναλυτικά οι αρμοδιότητες με παραπομπή σε συγκεκριμένα άρθρα). Σε πολλούς Δήμους έχει δοθεί αυθαίρετα η εντολή εφαρμογής του άρθρου 48 του Κ.Ο.Κ. από τη Δημοτική Αστυνομία, με κίνδυνο την ακύρωση των παραβάσεων και την απαξίωση της υπηρεσίας, σε περίπτωση παραπομπής σε δικαστήριο. Ιδιαίτερα για το θέμα αυτό θα υπάρξει ξεχωριστό αναλυτικό ερώτημα στις υπηρεσίες του Υπουργείου σας.
Κύριοι Υπουργοί,
Όπως αντιλαμβάνεστε η αντιμετώπιση των προβλημάτων στη λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας είναι άμεση και επιτακτική. Γι ’ αυτό κρίνουμε σκόπιμη την πραγματοποίηση, το επόμενο χρονικό διάστημα, συνάντησης μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών, της Κ.Ε.Δ.Ε. και της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Σε περίπτωση νέας καθυστέρησης αντιμετώπισης των σοβαρών προβλημάτων της Δημοτικής Αστυνομίας, η Ομοσπονδία μας εξετάζει το ενδεχόμενο άρνησης εμπλοκής των εργαζομένων σε αρμοδιότητες που δεν προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία αλλά και κλιμάκωσης των αντιδράσεών μας με αποχή των εργαζομένων από τις εργασίες τους.
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Ο Πρόεδρος Ο Αναπλ. Γεν. Γραμματέας
Θέμης Μπαλασόπουλος Γιάννης Τσούνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
R I X T A